Hyundai Norge, i samarbeid med RED Media Consulting, tar som første norske annonsør i bruk Youtube sin nye 360 graders kunstig virkelighet (VR*) for å vise frem sin nye bil. På den måten kan potensielle kunder prøvekjøre den nye Hyundai Tucson fra sin egen stue.
En dårlig vane kan være vond å vende. Dagbladet har vært involvert i Norway Cup siden oppstarten, men samarbeidet hadde på mange måter grodd fast. Heia de som vinner! ble hentet inn for å revurdere Dagbladets engasjement.
Vi analyserte TV- og Web-TV-kampanjene til fem nettbutikker i forskjellige bransjer over totalt 26 uker. Ikke bare drev TV flere besøkende inn i nettbutikken per krone investert, men besøkende som kom herfra tilbrakte lenger tid og tittet på flere produkter enn besøkende som hadde klikket seg inn via Web-TV!
Norsk Takfornying utvider bedriften etter enorm respons på innhold.
At Norges største boligbygger teamet opp med content marketing-byrået Plapre ga resultater.
Gjennom et nytt samarbeid med RED Performance slo Interflora alle sine rekorder for salg via Adwords. Analyse og tett dialog har vært oppskriften på suksess.