En av annonsørene som høstet inn flest priser på årets ANFO Effekt var Mills. Sammen med mediebyrået deres RED dentsu X, som var et av de mestvinnende byråene, fikk de priser på arbeid i hele tre av seks kategorier. Under kan du lese det inspirerende caset som sikret Mills gull i kategorien NY.
Vi i RED dentsu X er svært stolte og ydmyke over å være det mestvinnende byrået på ANFO Effekt 2021! Her kan du lese noen av vinnercasene.
Skimore kom til oss i RED dentsu X med behov for hjelp til å designe og markedsføre deres Skimore-medlemskap, som fungerer som et digitalt sesongkort. Les hvordan vi løste utfordringen deres her
Vi er stolt over å kunne presentere dentsu digital, en serie med gratis introduksjonsvideoer som enkelt forklarer hvordan markedsføring i digitale kanaler fungerer
Mange bedrifter vil ikke bruke tid og penger på markedsføring på Snapchat fordi ”innholdet forsvinner direkte”. Og ja, innholdet forsvinner etter maks 10 sekunder (eller etter 24 timer fra ”My Story”). Er det da verdt å bruke tid og penger på det? JA!
Facebook åpnet nylig for annonsering på Instagram, til glede for mange. Skal annonsene derimot lykkes på plattformen må du kjenne ditt publikum, hvis ikke kan du risikere at annonsene virker mot sin hensikt.
Taylor Swift klarer kunststykket å få alle til å like henne uavhengig om de er fan av musikken hennes eller ikke. Hvordan gjør hun det? Verdens største popstjerne er rett og slett en mester i content marketing.
Historier har blitt fortalt siden tidenes morgen. Har du tenkt på hvorfor noen av dem fortelles - selv etter tusenvis av år? Hva kjennetegner historiene som overlever? Hvordan kan du gjøre historien om din merkevare til et eventyr?
Automatiserte prosesser hindrer kreativitet og skaper barrierer …! er et ofte brukt argument mot bruken av Programmatic Buying som en del av markedsføringen. Vår mening; Tvert imot! Programmatiske kjøp har muligheten til å levere unike beskjeder til unike mennesker. Det øker derfor behovet for nye ideer og kreative inputs.
Content marketing og SEO (søkemotoroptimalisering) er effektive måter å få relevant trafikk på. Få enda mer "bang for your buck" ved å bruke innholdsmarkedsføring og søkemotoroptimalisering i kombinasjon.
Bruk søkeordsdata til å lage innholdet som folk er på jakt etter!
Vi jobber i en bransje hvor endringene skjer stadig raskere og raskere, og viktigheten av å være tilpasningsdyktig med tanke på hva markedet krever, blir stadig større.