#   /   #   /   #
Del
Facebook Twitter LinkedIn Google+
 
RED Dentsu X
Redaksjonen
Send e-postKontakt RED Dentsu X

Norsk Tipping til Retail Energy

Blant flere rådgivningsbyråer i forbindelse med satsing i retail valgte Norsk Tipping denne uken Retail Energy som ny samarbeidspartner. Rammeavtalen vil løpe over 3 år.
Publisert: 29. april, 2015

Retail Energy skal levere tjenester med fokus på sisteleddet som:

  • Rådgivning ifm. butikkoptimalisering og konseptutvikling
  • Rådgivning for optimal utnyttelse av salgsfremmende aktiviteter i sisteleddet
  • Rådgivning og verktøy for målinger ifm. kunde- og shopperinnsikt

«At en av landets mest prestisjetunge annonsører og reklamekjøpere har valgt oss som samarbeidspartner, forsterker bare ytterligere vår tro på hvordan vi utvikler smart, effektiv og god kommunikasjon», sier daglig leder i Retail Energy, Sigurd Herrlin Sørensen.

Sterkt retailmiljø

Retail Energy kjøpte SeeYou i desember 2014 og sammen utgjør de nå et av Norges sterkeste miljø innenfor kommunikasjon, analyse og rådgivningstjenester med fokus på retail og merkevarebygging. «Vi skal bidra til å gi Norsk Tipping bedre innsikt gjennom å måle og analysere kundeadferd- og opplevelser i sisteleddet», sier Knut Holthe i SeeYou. Kjerneteamet mot Norsk Tipping består av Knut Holthe, Rådgiver, Sturla Hammer, Rådgiver, Sigurd Herrlin Sørensen, Rådgiver og Birgitte Horn, Prosjektleder.  « Norsk Tipping har som mål å forsterke sisteleddsatsningen i fysisk handel, og har nå inngått en rammeavtale knyttet til denne satsningen i våre fysiske kanaler som består av nesten 4000 tradisjonelle kommisjonærer og 2400 utsalgssteder for Spill i kasse. Vi har valgt en samarbeidspartner i Retail Energy som har spesialkompetanse og tilgang til hensiktsmessige verktøy, særlig innenfor områdene shopper- og forbrukerinnsikt, ulike salgsfremmende aktiviteter i sisteledd, butikkoptimalisering og konseptutvikling», sier Konseptansvarlig i Norsk Tipping Anne Britt Sageng. Retail Energy AS leverer reklame- og kommunikasjonsløsninger for kjeder, butikker og merkevarer som selger varer og tjenester gjennom fysiske og digitale butikker. SeeYou AS er et selskap som måler kundeopplevelse på flere områder i det norske markedet;  Mystery Shopping, Kampanje evaluering, Mystery Calling, Mystery WEB, kundestrømsanalyse, konseptsjekk, prisundersøkelser og intervjuer. Selskapet har over 4000 observatører over hele Norge.   Kontaktpersoner: Sigurd Herrlin Sørensen, Daglig leder i Retail Energy og styreleder i SeeYou – Mob.tlf: 930-42430 Anne Britt Sageng, Konseptansvarlig Norsk Tipping – mob.tlf: 482-11833

Skrevet av:
RED Dentsu X / Redaksjonen /
Send e-postKontakt RED Dentsu X