Del
Facebook Twitter LinkedIn Google+
Inge Hofstad Kjeilen
Inge Hofstad Kjeilen
Innovation Director
RED dentsu X
Send e-postKontakt Inge Hofstad Kjeilen

Nyhet: dentsu digital – en gratis introduksjon til digital markedsføring

Vi er stolt over å kunne presentere dentsu digital, en serie med gratis introduksjonsvideoer som enkelt forklarer hvordan markedsføring i digitale kanaler fungerer
Publisert: 11. januar, 2021

Velkommen til dentsu digital!

Ifølge rapporten Digital Society Index mener en stor del av norsk næringsliv at den digitale kompetansen er for lav.

Dette ønsker vi i dentsu Norge å gjøre noe med. Derfor stiller vi nå med vår kompetanse for å gi norsk næringsliv et digitalt løft!

Dentsu digital er en serie med gratis introduksjonsvideoer som enkelt forklarer hvordan markedsføring i digitale kanaler fungerer.

 

Facebook-annonsering

med Suad Jama

Nysgjerrig på hvordan annonsering på Facebook fungerer? Hvordan vet egentlig Facebook hvilke annonser som passer for deg? Dette og mer får du svar på i denne episoden!

 

 

E-post og kundeklubb

med Michael Legendre

Meldt deg på en kundeklubb og fått personlige tilbud i etterkant? Finn ut hvordan Marketing Automation gjør at selskaper kan kommunisere relevant med sine kunder i denne episoden.

 

 

Google søk og egen nettside

med Silje Hjort Lie

Hvordan prioriterer egentlig Google søketreffene du får opp? Arbeid med egen nettside kan gjøre at du får langt flere treff og mer trafikk – hør mer om hvordan i denne episoden!

 

 

Online video

med Kine Wølneberg

Hvordan lager man en reklamefilm folk faktisk velger å se på? Mange flytter seg over fra TV til å se videoinnhold på nett, hvordan kan man nå disse? Finn ut i denne episoden!

 

 

Datasikkerhet

med Stian Rogert Kristiansen

Hva er egentlig personlige data, og hvordan brukes disse egentlig til markedsføring? Hørt at Chrome skal sperre for cookies snart? Mer om dette får du vite i denne episoden!

 

Skrevet av:
Inge Hofstad Kjeilen / Innovation Director / RED dentsu X
Inge leder Online Video satsingen til RED og er ansvarlig for produktutvikling og det faglige på dette området. Han har tidligere jobbet innen digital markedsføring og har en mastergrad i strategisk markedsføringsledelse fra BI. Med bred erfaring og en lidenskap for dataanalyse er målet alltid å finne innsikt som kan anvendes i praksis for å skape bedre resultater for våre kunder.
Send e-postKontakt Inge Hofstad Kjeilen