Del
Facebook Twitter LinkedIn Google+
Sigurd Herrlin Sørensen
Sigurd Herrlin Sørensen
Daglig leder og rådgiver
Retail Energy
Send e-postKontakt Sigurd Herrlin Sørensen

Retail Innovation 2015

11. mars arrangeres Retail Innovation. Årets viktigste og mest betydelige Retailkonferanse arrangeres som et samarbeid mellom ANFO, Retail Energy og Retail Institute Scandinvia. Retail Energy er Retail Institute Scandinavias representant i Norge.
Publisert: 27. februar, 2015

Operativ kunnskap, konkrete tips og inspirasjon om hva skal til for å lykkes i fremtiden er bare noe av det du får med deg hjem, dersom du melder deg på her.

Fremtidens kjedemarkedsføring

Detaljhandelen står foran store og til dels helt nye utfordringer. Gamle oppskrifter kan nok fortsatt fungere, men i mange tilfeller er de nettopp det som ligger i navnet; gamle! Det som virket i går vil i mange sammenhenger ikke fungere i fremtiden. Kundene vil utfordre oss og vi må legge til rette for morgendagens handleopplevelser. For den vil være annerledes enn tidligere. Ønsker man å lykkes som retailer i fremtiden er det mekanismer som må forstås og utnyttes, i butikk og kommunikasjon.

På Retail Innovation 2015 vil utfordringer og løsninger presenteres, og du vil kunne ta med deg hjem operativ kunnskap som svarer på dine strategier. Dagen skal gi konkrete tips og inspirasjon til deg som enten jobber mot, gjennom eller i detaljhandelen med hva som må til for å lykkes i fremtiden. I tillegg vil prisen Retail Innovation 2015 deles ut til en aktør innenfor retail som har brukt innovasjon aktivt for å lykkes. Se fullt program.

Skrevet av:
Sigurd Herrlin Sørensen / Daglig leder og rådgiver / Retail Energy
Sigurd er daglig leder og rådgiver i Retail Energy. Han har siden 1985 ledet nasjonale og internasjonale merkevare -og detaljhandelsselskaper. Hans erfaring strekker seg fra butikk og kjedeutvikling, til konsept og merkevarebygging. Sigurd har blant annet mottatt prisen "Årets Markedsfører 2009" sammen med Kari Traa for utviklingen av merkevaren med samme navn. I alle år har han vært en forkjemper for butikken som premissgiver for kommunikasjon og markedsaktiviteter.
Send e-postKontakt Sigurd Herrlin Sørensen