Del
Facebook Twitter LinkedIn Google+
 
RED Dentsu X
Redaksjonen
Send e-postKontakt RED Dentsu X

Velkommen til RED dentsu X

Vi leverer på alle deler av kundereisen. Mediekjøp, innsikt, teknologi og kreative tjenester – alt innenfor ett byrå!
Publisert: 18. desember, 2020

 

Etter å ha tilbakelagt sitt beste år noensinne i 2019 er RED dentsu X med ny ledelse i spissen klar til å ta byrået videre. – Vi skal fortsette å være en toneangivende aktør i bransjen samtidig som vi skal levere enda mer sømløst på de endrede behovene vi opplever at kundene våre har, sier Christian Espeseth, Administrerende Direktør i RED dentsu X.

 

Med nye storkunder som Møller Mobility Group på plass, og ikke minst fornyet tillitt fra Norsk Tipping med seier i fjorårets mediebyråpitch, er det ingen tid til å hvile på gode resultater. Med internasjonale muskler i ryggen går RED dentsu X den nye hverdagen i møte med et styrket tilbud til kundene og markedet. Alt fra avanserte løsninger som salgsmodellering og dashboards til kreative innholdsløsninger kan vi levere på huset – alt innenfor miljøet i RED dentsu X. Er det noe som gir kundene våre en forretningsmessig fordel overfor sine konkurrenter så vil vi kunne tilby det.

-Vår aller største styrke er imidlertid våre fantastiske kollegaer, som med sitt engasjement og sin nysgjerrighet bidrar til at vi hele tiden finner nye, smarte løsninger som kommer våre kunder til gode. Dette er også noe som blir lagt merke til internasjonalt, smiler Espeseth.

 

RED dentsu X blir en spydspiss for dentsu X globalt

Med stikkord som innsikt, flatere struktur og sømløs samhandling på tvers av fagområdene skal byrået stille med sterkere konkurransekraft enn noensinne.

– Mediekjøp, Innsikt, Teknologi og Kreative tjenester – alt under samme tak – det er dette som er RED dentsu X metoden, og som dentsu X-selskaper i andre markeder nå bruker som et forbilde for hvordan de selv skal rigge seg for å kunne levere på behovene i dagens marked.

Det RED dentsu X gjør lokalt er det samme som dentsu X står for globalt. Vi kaller det “experience beyond exposure”, og forklarer hvordan et godt forhold med en merkevare ikke bare kommer fra eksponeringer i media eller ved å følge forbrukerne gjennom bruk av programmatiske kjøp. Det kommer fra verdifulle opplevelser som du husker fordi du har blitt fortalt en engasjerende historie. Sentralt i dette står kundereisen – og alt det vi tilbyr på huset leverer på hver sin del av denne kundereisen.

 

 

Etter et svært solid 2019 ser byrået nå fremover mot den utviklingen som kommer. – Annonsørene forventer stadig mer av sine partnere, og vi ser også at de ønsker å samle mer av sine behov hos ett byrå som opererer med én bunnlinje og et felles mål. Det er her vår forretningsmodell viser sin sanne styrke, da RED dentsu X består av de beste fagmiljøene som leverer på kundenes behov innenfor Media, Performance, Innsikt & Teknologi og Kreative tjenester. Én brief for alle aktiviteter, det er dette som er nøkkelen til et velfungerende samarbeid, og som gjør at vi hver dag kan skape resultater for våre kunder.

Skrevet av:
RED Dentsu X / Redaksjonen /
Send e-postKontakt RED Dentsu X